2016年10月13日 星期四

春花


有人話每日叫醒你嘅一定唔係鬧鐘,而係你的夢想。你想成為咩樣嘅人,決定咗你會做啲咩事情。其實,每日叫醒你嘅都會係你的鬧鐘,but當你woke up后,決定你會係坐窗前發呆點係坐書台前hard study,一定係你嘅夢想。

我哋呢代人係真正有夢想嘅一代人。細個陣老師問我夢想係咩,大多數同學回答想做sientist。于是呢個大多數人嘅夢想就成為咗我嘅夢想,其實細個陣邊度識得諗咁偉大的理想呢,有得食有得玩就係細個陣嘅夢想。

每一個唔同年紀階段都會有唔同嘅夢想。要夢想就有動力,夢想唔係靠發白日夢實現,一定需要我哋實實在在堅持努力付出先至有機會成功。

依家作咗家長,諗起學生時代,好多時有遺憾,如果當年讀書努力哋,今時今日一定好大唔同,一定揾到好哋嘅工作,一定揾得多點,一定.......

更加令我遺憾嘅係呢啲道理仔囡依家唔會明,我哋做家長用心良苦真係唔容易,唯有一步步引導佢啲,希望佢啲比我啲早點理解。

沒有留言:

張貼留言