2016年10月13日 星期四

補習好唔好(數學篇):一間好有心的補習社—A霸數學教室



我同我老公一直都主張快樂學習,唔想迫得個女太勁。點知,當年Karrie升上中學(一間band 1 頭的官中)後,成績一落千丈,尤其係數學科,差少少就唔合格。眼見佢好唔開心,我當然心痛,唯有鼓勵佢同幫手搵補習。



當初想搵間專補數學的補習社,但唔知邊間好。咁啱一個同校師姐介紹我地去A霸數學教室,雖然唔知好唔好,但即管一試。



嗰時我帶Karrie去做評估。做完後,導師黃Sir發現佢的問題:唔識得將數學概念及公式運用在文字題上。



黃Sir建議佢多理解數學公式,以及重點操練一些較困難的文字題。



聽完後,覺得這間補習社很有心,因真的會按著不同人有不同的教學。



補完,Karrie都覺得很開心,因為導師解釋得好清楚,又會即場俾題目,用返啱啱學的理論。佢一邊做,導師一邊教,唔明可以即刻問,導師又會教佢一些最聰明最快捷的方法。一班最多6個同學,照顧得好好。



自從在A霸補習數學後,那年的大考,佢科數一躍至頭10名。到而家F4,佢都仲喺嗰度補緊,成績一直保持,今年仲揀咗M2讀添。

1 則留言: